8 Şubat 2012 Çarşamba

Bomboş Olmak

Siz hiç bomboş oldunuz mu? kararsız, fikirsiz...
kafatasınızın boş, midenizin alınmış, kalbinizin çalınmış yetisiz bir şekilde dımdızlak kaldığınız mı?
okul bitiyor.. kararsız, karanlığa yürüyen ben..
 karar versem dağları delebileceğimi bilen yine ben..
en yakın arkadaşına karşı önyargılarla dolan ondan kaçmak isteyen ben...
konuştuğunu uzatmak istemediği için kısa kelimeler kullanıp bu kelimelerle daha çok uzatan ben...
kompleksli bir kişilik dikip içine sığmaya çalışan, alınganlaşan ben...
yazmak istediği halde yazdıkça kinlenen ben..
ulak'ı çok özleyip rüyalarda onu görmek için yatmadan önce onu düşünen ben..
ona aşık olmayan ben..
sürekli BEN dediği için bencillik dolmuş olan ben...

boşluklar dolsun... lütfen dolsun...

2 yorum:

  1. umarım dolar dolar taşarsın.kopukluklar yaşamassın. yazdıkça rahatlayacaksın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım... güzel dilekleriniz için çok teşekkürler

      Sil